مقام معظّم رهبری حفظه الله :
« پیوستن به نظم نوین جهانی؛ یعنی سیاهی لشکر آمریکا شدن! این جهانی شدن، اسمش جهانی شدن است؛ اما باطنش آریکایی شدن است.»
-- اگر افکامر یک ملتی وابستگی به قدرت بزرگی داشته باشد، تمام چیزهای آن ملت، وابستگی پیدا میکند. -
* امروز تئوریسینها و تبلیغاتچی های غربی درصددند خطّ ارتجاع به غرب -خط برگشتِ به همان تحمیلپذیری غربی- را دوباره برگردانند. -
* البته همانطور که گفتم، تحت عنوان یک تئوری شبهِ روشنفکرانه؛ به عنوان یک حرف نو؛ تئوری جهانی شدن و تئوری تغییر گفتمان.
* میگویند دانشجوی این دوره دیگر نمیتواند دانشجوی دوران ضدّاستعماری باشد.
* میگویند دوران ضدّیت با استعمار و استکبار و مرگ بر استکبار گفتن، گذشته است؛
* دوران عدالتخواهی و مبارزهی با سرمایهداری سرآمده است؛
* دوران آرمانخواهی و تبرّی و تولّای سیاسی تمام شده است؛
* گفتمان جدید دانشجویی عبارت است از گفتمان جهانی، جهانی شدن، گفتمان واقعبینی، گفتمان پیوستن به نظم نوین جهانی؛
* یعنی سیاهی لشکر آمریکا شدن!
* این جهانی شدن، اسمش جهانی شدن است؛ اما باطنش آمریکایی شدن است.
* معنایش این است که ملت ایران علیرغم مجاهدتهایی که کرده، علیرغم پرچمهایی که بر قلّههای پیروزی کوبیده، علیرغم بیداری عظیمی که در ملتهای مسلمان به وجود آورده،
* باید دوباره مثل دوران قبل از انقلاب، سیاهی لشکر و عَمَله و ابزارِ تأمینِ منافع امریکاییها شود.
* هدف به صورتِ لخت و پوستکنده جز این چیز دیگری نیست؛
* اما میخواهند در زیر نامهای زیبا - جهانی شدن و تحوّل و پیشرفت - این هدف را پنهان کنند.
http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=34729
یا رب الحسین(ع)...
ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 0:53