*مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بیحیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمیکنند.*
*مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیتهای ما مسئولین نگذارند*
---رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی فرمودند :
آخر سالِ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است و مسئولین باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کردهاند؛ نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد.
نمیشود گلایههای مردم را نادیده گرفت؛ مسئلهی گرانی و بیکاری و رکود مهم است؛مسئولین باید تلاش کنند/
* امروز دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده بشوند.
* یک عدهای تعبیر «آشتی ملی» را میگویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا میگویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ * بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بیحیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمیکنند.
* امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد.
* این نسل سوم و چهارم انقلاب است که میآید مقابل دشمن میایستد و حرف قاطع خود را میزند/
* مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیتهای ما مسئولین نگذارند؛
* مردم گلهمندند؛ مردم با تبعیض و کمکاری و بیاعتنایی به مشکلات میانهای ندارند.
*پیش از آغاز بیانات رهبر انقلاب اسلامی، آیتالله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دقایق کوتاهی به سخنرانی پرداختند.
*در این دیدار :
ذکر مصائب حضرت فاطمهی زهرا (سلاماللهعلیها) به مناسبت ایام فاطمیه توسط یکی از مداحان آذری زبان، (در آستانهی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶(
http://farsi.khamenei.irews-content?id=35686

یا رب الحسین(ع)...
ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43