***السلام علیکِ ایَّتها الصِّدیقةُ الشهیدة، فاطمةُ الزَّکیّة، سیّدةُ نساءالعالمین، إشفَعی لَنا عندالله***
امروز که جز عشق تو پندار ندارم/
جز جان به قدومِ تو سزاوار ندارم/
اى دلبرِ من غیر تو دلدار ندارم/
با غیرِ تو اى شیر خدا کار ندارم/
من فاطمه ام واهمه از نار ندارم/
در راه تو از نعره زدن عار ندارم/
خون در دلم از داغِ تو اندوخته بهتر/
در محفلِ من ، شمعِ تو افروخته بهتر/
آن سینه که شد محرم تو دوخته بهتر/
مویی که به کارم نخورَد،سوخته بهتر/
جان میدهم امروز که دلدار بماند/
بر صفحه جان نقش تو اى یار بماند/
زهراى تو بینِ دَر و دیوار بماند/
قدرى ز لباسم نوکِ مسمار بماند/
من وحشتى از لطمه ی مسمار ندارم/
تب دار شده در تب و تاب ِتو تنِ من/
بیمار شده از غمِ عشقت بدنِ من/
بِشنو تو در این لحظه على جان سخنِ من/
اینگونه مبین سرخ شده پیرهنِ من/
و اللَّه که من جامه ی گل دار ندارم/
صد حیف که من رخصت پیکار ندارم/
رفتند بنى هاشم و درد است به سینه/
تکذیب شده فاطمه از فرقه ی کینه/
*ابیاتی از شعر محمد سهرابی در مورد حضرت زهرا(س)*
((ایّام شهادت حضرت صدّیقه ی طاهره فاطمه زهراء(س) دختر حضرت رسول الله الأعظم(ص) را به محضر حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض مینمائیم.))
یا رب الحسین(ع)...
ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43